Servicii şi tarife

Cu o experienţă de peste şapte ani în domeniu, Metropolitan Events vă oferă o gamă amplă de servicii de calitate pentru cele mai semnificative evenimente din viaţa personală sau profesională: de la nunţi, botezuri, aniversări şi festivităţi diverse, la evenimente sociale şi corporatiste.

Fiecare eveniment reprezintă pentru noi un proiect asumat, pe care îl abordăm în mod profesionist, de la faza de concept, mecanism şi bugetare, până la realizarea completă. Pentru noi contează să înţelegem dorinţele clientului, să lucrăm împreună în alcătuirea unui plan de acţiune şi la stabilirea unui buget, pentru a obţine cele mai bune rezultate.

Consultanţa este importantă în etapa de concepere şi pregătire a evenimentelor, iar în acest sens vă stăm la dispoziţie cu sfaturi practice şi expertiză, care să vă ajute să faceţi cele mai bune alegeri de locaţie şi meniu, colaboratori şi furnizori, upgradare servicii.

Coordonarea evenimentelor este pentru noi o adevarată carte de vizită, iar de acest lucru vă veţi convinge punându-ne la treabă!

O fişă de comandă este creată pentru fiecare eveniment, oferta personalizată făcând parte integrantă din contractul încheiat cu clienţii noştri. Vă oferim un exemplu de ordonare a serviciilor pe care le propunem, în acest caz, mirilor anului 2011.

Exemplu fişă de comandă